کتانه – Couche and Flipping board

935,000 تومان995,000 تومان

کتانه و تخته برگردان Couche and Flipping board یک پارچه کتانی ضخیم در ابعاد ۶۰ در ۱۵۰ و یک قطعه چوب گردو به اندازه ۱۰ در ۶۰ سانتیمتر.

برای شکل دهی و انتقال خمیر های باگت و چاباتا

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

Couche کتانه یا

یک پارچه کتانی ضخیم است که برای حفظ شکل خمیرها در تخمیرنهایی نقش موثری دارد. شوق ساخت باگت و چاباتا های اصیل در هنر نانوایی خیلی وسوسه انگیز است، بنابراین برای کمک به شما در تحقق این شور، ما مدت‌ها جستجو کردیم تا نوع مناسبی از پارچه را پیدا کنیم، آن را امتحان کردیم و نهایتا از تاثیر مثبت این نوع  پارچه در حفظ شکل نهایی و استقامت خمیر بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم. این پارچه کتان از پنبه خالص تهیه شده و تراکم بالای تار و پود آن، شکل گیری و دوامش را تضمین میکند. کتانه با عشق شسته و دوخته شده و حس مثبت هنرمندان خلاق خود را به شما و لطافت خمیر محصول دستانتان منتقل میکند. کتانه به شما کمک می‌کند تا شکل باگت‌ها و چاباتاهای خود را هنگام ورآمدن حفظ کنید. به سادگی کتانه خود را به مقدار زیادی با آرد چاودار، برنج یا گندم آغشته کنید و در آن شیار و گودیهایی ایجاد کنید. خمیرهای شکل‌گرفته باگت را درون چین‌های پارچه کتانه خود قرار دهید و بگذارید ور بیاید. تخمیرسنج وسیله مناسبی برای مدیریت و تشخیص کفایت تخمیر است. خمیر های چاباتا را پس از برش به کتانه منتقل کرده و اجازه دهید تا به شاخص تخمیر مورد انتظار برسد.

جهت انتقال خمیر از سطح کار  به کتانه ابزاری چوبی در نظر گرفته‌ایم که به آن تخته برگردان یا Flipping board گفته میشود. تخته برگردان از چوب طبیعی گردو تهیه شده که ضمن حفظ زیبایی از دوام بسیاری برخوردار است. از این وسیله برای برش خمیر چاباتا هم می‌توان استفاده کرد و اندازه گذاری های مدرج و متریک آن نیز همیشه در دسترس شماست. پس از اتمام ورآمدن، با استفاده از این تخته برگردان خمیر ها را برداشته و بوسیله پارو یا سینی به صفحه پخت پیش‌گرم شده درون فر منتقل نمایید. این ابزار فرم زیبای خمیر شما را حفظ نموده و لذا لطمه‌ای به حباب‌های شکننده خمیر وارد نمی‌شود. درنظر داشته باشید که همانند سبد های تخمیر، روی نان همیشه زیر باشد و با سطح پارچه در تماس باشد، پس دقت شود که هنگام انتقال به فر این نکته در نظر گرفته شود. به همین دلیل به این تخته، Flipping board یا تخته برگردان گفته میشود. شکل زیبای پوست درختی چاباتا های استادکارانه، حاصل تخمیر مناسب، رعایت این نکات و آرد پاشی کافی روی پارچه کتانه است.

استفاده از پارچه بخشی از روش سنتی فرانسوی برای تولید باگت جادویی و ترد است. شنیدن صدای ترکهای ظریف پوسته، هنگام خنک شدن موسیقی دلنشینی است و وقتی یک باگت واقعی را می‌شکنید، باید صدای زیبای پوسته برشته آنرا را بشنوید! هرچند که در ابتدا لازم است تا نان، غذایی مطلوب، خوش‌طعم و سالم باشد، یک نانوای هنرمند قادر خواهد بود که رضایت بویایی، بینایی، لامسه و شنوایی مصرف کننده را نیز تامین نماید. 

کتانه در کارگاه به خوبی شسته و خشک شده است. دیگر لازم نیست که آنرا بشویید. فقط پس از هر بار استفاده، آن را گردگیری کرده یا برس بزنید و در حالت خشک نگهداری کنید. تخته برگردان با روغن های خوراکی زنده و جوان میماند. خوبست که پس از استفاده روزانه گردگیری و تمیز شده و گاهی روغنکاری شود تا همچنان با کیفیت و زیبایی خود، دلبری کند. خمیر خشک شده به راحتی از تخته روغن خورده جدا میشود و ضرورتی به شستشوی آن نیست. 

در جهت شخصی سازی این ابزار ارزشمند، امکان حک اسم دلخواه شما بر روی تخته برگردان فراهم است.

اندازه کتانه ۶۰ در ۱۵۰ سانتیمتر و وزن آن حدود ۲۶۰گرم در مترمربع است. اندازه تخته‌‌برگردان ۶۰ در ۱۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده که مناسب همه نوع نان باگت، بان‌می (Bánh mì)، چاباتا، بلوکی و انواع نانهای مشابه می‌باشد. به کمک اندازه‌گذاری های تخته برگردان همیشه می‌توانید اندازه های یکسانی را تولید کرده و زیبایی کار را صد افزون نمایید. 

همیشه به توضیحات آموزشی اساتید خود توجه کنید تا بهترین خود باشید.

اینجا را بزنید و فیلم را ببینید.

توضیحات تکمیلی

حک روی کالا

بله, خیر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتانه – Couche and Flipping board”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…